خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی
سرخط خبرها

قصور پزشکی دختر ۱۰ ساله را به کما برد و جان پدر را گرفت

  • کد خبر: ۱۹۰۷۶۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
قصور پزشکی دختر ۱۰ ساله را به کما برد و جان پدر را گرفت
وقتی دختر ۱۰ ساله کوهدشتی بعد از عمل انحراف چشم به کما رفت پدرش از غصه این ماجرا ایست قلبی کرد و جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مادر این دختر در تشریح ماجرا گفت: روز هشتم مهر همراه همسرم و دختر ۱۰ ساله‌ام به یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه آمدیم تا دخترم چشمش را عمل کند، یک عمل ساده انحراف خفیف چشم که سه سال قبل هم این عمل را انجام داده، اما به دلیل اینکه کمی از انحراف باقی مانده بود، به توصیه پزشکش باید دوباره عمل می‌شد. بهار یک ساعت و نیم در اتاق عمل بود پزشک با خروج از اتاق موفقیت‌آمیز بودن عمل را خبر داد. اما ناگهان دختر کوچکم را به آی سی یو منتقل کردند و مشخص شد وی به کما رفته است. کسی هم جوابگوی علت این اتفاق نبود. پزشک گفته خانواده حق شکایت دارند و بر اساس شکایت باید فیلم‌های اتاق عمل بازبینی شود. اما مسئولان گفته‌اند تصاویر دوربین‌ها پاک شده است. حتی ابتدا به ما گفته نشد که قفسه سینه دخترمان در اثر عملیات احیای قلب شکسته است و پس از مدتی خودمان متوجه این اتفاق شدیم.

مادر بهار گفت: ما از همان روز گوشه‌ای از محوطه بیمارستان چادرزدیم و به انتظار به هوش آمدن دخترمان ماندیم، اما صبح روز ۲۴ مهر همسرم از شدت غصه دخترمان ایست قلبی کرد و جان باخت.

عموی بهار نیز گفت که این روز‌ها بسیاری از مردم کوهدشت عزادار هستند و از هر کسی در هر کوی و برزنی که بپرسی، این ماجرا را می‌داند. او می‌گوید در مراسم ختم برادرش حتی پزشک بهار هم حضور پیدا کرده است و تأیید کرده که قصوری اتفاق افتاده است، اما متوجه او نیست. رئیس بیمارستان نیز قصور پزشکی را قبول دارد و گفته پرونده در سازمان نظام پزشکی بررسی خواهد شد تا دلایل اتفاق روشن شود.

این روز‌ها مادر بهار فقط منتظر است تا معجزه‌ای رخ دهد و دخترش دوباره چشم باز کند او حتی در مراسم ختم همسر خود شرکت نکرد و همچنان چشم انتظار فرزند و سوگوار همسرش است. او به همراه تعدادی از اعضای خانواده هر روز را در اتاقی که بیمارستان به آن‌ها داده سپری می‌کند تا شاید دوباره بهار زندگی‌اش برگردد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->